wymiana
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 1570
- Rejestracja: 09 sty 2011, 15:22
- Tuner: SOLO 4k
- Antena: 94cm USASL
- Konwerter: inverto premium
- Podziękował: 13 razy
- Dostał Podziękowań: 27 razy
wymiana
Mam pytanie do tych co mają moduł własnościowy.
Jak mogę wymienić moduł własnościowy karta 1803 na nowy moduł z karta 1861.
Zestaw nigdy nie był brany na umowe tylko opłacany pre paid. Obecnie na tym module jest pakiet mini hd.
Mam nr konta do wpłat oraz dane sprzedającego.
Jak mogę wymienić moduł własnościowy karta 1803 na nowy moduł z karta 1861.
Zestaw nigdy nie był brany na umowe tylko opłacany pre paid. Obecnie na tym module jest pakiet mini hd.
Mam nr konta do wpłat oraz dane sprzedającego.
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 1570
- Rejestracja: 09 sty 2011, 15:22
- Tuner: SOLO 4k
- Antena: 94cm USASL
- Konwerter: inverto premium
- Podziękował: 13 razy
- Dostał Podziękowań: 27 razy
wymiana
Nawet jeśli jest to moduł własnościowy tak?
A co potem? Jak już będzie moduł z kartą 1861
Czy właściciel modułu może jakośc usunać konto ? zamknąc? No i potem ja moge załozyć konto by sobie opłacać pre paid?
A co potem? Jak już będzie moduł z kartą 1861
Czy właściciel modułu może jakośc usunać konto ? zamknąc? No i potem ja moge załozyć konto by sobie opłacać pre paid?
- zuchnet
- DX-er
- Posty: 12535
- Rejestracja: 13 lut 2009, 19:24
- Tuner: Dr.HD, Openbox, TBS 6983
- Antena: 2m, OFC 1200, AS-130
- Konwerter: Inverto White Flansh
- Lokalizacja: Lubartów 51.44°N 22.68°E
- Podziękował: 552 razy
- Dostał Podziękowań: 808 razy
- Kontakt:
wymiana
Jeśli moduł jest na inna osobę to Ty jako nowy użytkownik nic już nie zrobisz.
Tylko osoba na którą moduł jest zarejestrowany może dokonać wymiany modułu (ewentualnie opłacać dalej).
Jeśli właściciel zamknie konto to moduł oraz karta jest już do kosza.
Tylko osoba na którą moduł jest zarejestrowany może dokonać wymiany modułu (ewentualnie opłacać dalej).
Jeśli właściciel zamknie konto to moduł oraz karta jest już do kosza.
Dish: Parabola 200 (98e-53w), AS-120 , AS-130, 3xT90 (95e-60e),(42e-4w),(5w-45w)
STB:DM 920UHD, DM 900UHD, VU+ DUO 4K SE , SF-8008 Single, Openbox X-810, S3 Mini II, S3 CI II, AS-4K2X, GT Media: GTX, GT Combo, V9 Prime, TBS 6903
STB:DM 920UHD, DM 900UHD, VU+ DUO 4K SE , SF-8008 Single, Openbox X-810, S3 Mini II, S3 CI II, AS-4K2X, GT Media: GTX, GT Combo, V9 Prime, TBS 6903
- Kami3n147
- Fanatyk
- Posty: 621
- Rejestracja: 22 cze 2012, 16:56
- Tuner: Dreambox DM900, VU+ Uno 4K SE
- Antena: Famaval 110 TRX-EL Alu
- Konwerter: Televes Twin 747802
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 93 razy
- Dostał Podziękowań: 59 razy
wymiana
Jedyny sposób na to, aby moduł został wymieniony osobiście przez aktualnego właściciela to cesja umowy/danych osobiście w punkcie wraz ze starym właścicielem i wtedy dane będą na Ciebie.
Famaval 110 TRX-EL Alu + Televes Twin 747802 + Moteck SG-2100A: 75.0*E <--> 30.0*W
Dreambox DM900 Triple DVB-S2X MS & DVB-T2
Dreambox DM900 Triple DVB-S2X MS & DVB-T2
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 799
- Rejestracja: 05 lip 2019, 22:19
- Tuner: Vu Ultimo 4K
- Antena: wiele
- Konwerter: wiele
- Podziękował: 13 razy
- Dostał Podziękowań: 125 razy
wymiana
Niech sprzedający zrobi wymianę modułu. Będziesz miał nowy z kartą 1861. Niech da ci numer konta do wpłat. Telefonicznie możesz zlecić aktywacje pakietów jeśli znasz dane właściciela modułu.
Wszystko można trzeba myśleć i wiedzieć jak to zrobić.
Wszystko można trzeba myśleć i wiedzieć jak to zrobić.
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 1570
- Rejestracja: 09 sty 2011, 15:22
- Tuner: SOLO 4k
- Antena: 94cm USASL
- Konwerter: inverto premium
- Podziękował: 13 razy
- Dostał Podziękowań: 27 razy
wymiana
Sprzedający będzie robić wymianę modułu jestem w kontakcie. Bo będę odsyłać ten moduł w celu wymiany. Ma wymienić na moduł legacy czyli z plusem. Ma być nr seryjny na początku 24 i karta ma mieć znaczek K-11. To już wie .
Nr konta do wpłat już posiadam z obecnego zestawu. Dal mi też swój adres ale po co mi . Sęk w tym że po wymianie takiej co się dzieje z kontem ICOK ze starego modułu ? Czy nowy moduł wciąż jest na obecnym koncie ICOK? Czy ja już moge rejestrować sobie na pre paid?
Właściciel modułu jest z Warszawy .
Nr konta do wpłat już posiadam z obecnego zestawu. Dal mi też swój adres ale po co mi . Sęk w tym że po wymianie takiej co się dzieje z kontem ICOK ze starego modułu ? Czy nowy moduł wciąż jest na obecnym koncie ICOK? Czy ja już moge rejestrować sobie na pre paid?
Właściciel modułu jest z Warszawy .
-
- Przyjaciel Forum
- Posty: 1570
- Rejestracja: 09 sty 2011, 15:22
- Tuner: SOLO 4k
- Antena: 94cm USASL
- Konwerter: inverto premium
- Podziękował: 13 razy
- Dostał Podziękowań: 27 razy
wymiana
Moduł został już wysłany w celu wymiany . Pytanie co zrobić z kontem ICOK po wymianie. Jakie rozwiązanie bez cesji są możliwe wtedy?
@Zuchnet twierdzi że po usunięciu konta obecnego cały zestaw nadaje się do kosza. A czemu? Czemu wtedy ja nie mogę sobie zarejestrować na swoim PESELu? Czy jedyne rozwiązanie to korzystanie z czyjegoś konta ICOK? A w razie tel na infolinie oni mogą pytać o dane osobowe czy tylko nr karty?
@Zuchnet twierdzi że po usunięciu konta obecnego cały zestaw nadaje się do kosza. A czemu? Czemu wtedy ja nie mogę sobie zarejestrować na swoim PESELu? Czy jedyne rozwiązanie to korzystanie z czyjegoś konta ICOK? A w razie tel na infolinie oni mogą pytać o dane osobowe czy tylko nr karty?
- zuchnet
- DX-er
- Posty: 12535
- Rejestracja: 13 lut 2009, 19:24
- Tuner: Dr.HD, Openbox, TBS 6983
- Antena: 2m, OFC 1200, AS-130
- Konwerter: Inverto White Flansh
- Lokalizacja: Lubartów 51.44°N 22.68°E
- Podziękował: 552 razy
- Dostał Podziękowań: 808 razy
- Kontakt:
wymiana
Jedyne rozwiązanie abyś miał taki zestaw to kontynuacja na danych pierwszego właściciela.
Możesz do nich dzwonić i pytać ale na nowego właściciela już nie zarejestrują tego zestawu.
Czemu nie możesz tego zrobić ? nie wiem taka ich polityka. Musisz wiedzieć że jak poprzedni właściciel usunie konto to zestaw do kosza.
W chwili obecnej i to już nawet od kilku lat CP nie wydaje modułów CAM i każde zakończenie współpracy przez użytkownika modułu kończy byt takiego modułu w systemie.
Jeśli jesteś abonentem i korzystasz z modułu masz prawo do wymiany na nowy moduł ale jako nowy użytkownik już nie.
Możesz do nich dzwonić i pytać ale na nowego właściciela już nie zarejestrują tego zestawu.
Czemu nie możesz tego zrobić ? nie wiem taka ich polityka. Musisz wiedzieć że jak poprzedni właściciel usunie konto to zestaw do kosza.
W chwili obecnej i to już nawet od kilku lat CP nie wydaje modułów CAM i każde zakończenie współpracy przez użytkownika modułu kończy byt takiego modułu w systemie.
Jeśli jesteś abonentem i korzystasz z modułu masz prawo do wymiany na nowy moduł ale jako nowy użytkownik już nie.
Dish: Parabola 200 (98e-53w), AS-120 , AS-130, 3xT90 (95e-60e),(42e-4w),(5w-45w)
STB:DM 920UHD, DM 900UHD, VU+ DUO 4K SE , SF-8008 Single, Openbox X-810, S3 Mini II, S3 CI II, AS-4K2X, GT Media: GTX, GT Combo, V9 Prime, TBS 6903
STB:DM 920UHD, DM 900UHD, VU+ DUO 4K SE , SF-8008 Single, Openbox X-810, S3 Mini II, S3 CI II, AS-4K2X, GT Media: GTX, GT Combo, V9 Prime, TBS 6903
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości