ASTER i UPC Polska jedną firmą

Forum poświęcone działalności i ofercie telewizji kablowych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pilot
Ekspert
Ekspert
Posty: 1076
Rejestracja: 14 wrz 2009, 9:27
Tuner: FX+nbox+inne
Podziękował: 1 razy
Dostał Podziękowań: 5 razy

ASTER i UPC Polska jedną firmą

#1

Post autor: Pilot » 03 sty 2012, 11:39

Obrazek
Od 2 stycznia ASTER i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska. Działając jako jedna organizacja UPC Polska będzie mogła w pełni wykorzystać wynikający z połączenia efekt synergii, co pozwoli kontynuować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku realizację strategii rozwoju, obejmującej inwestycje w innowacje, unowocześnianie sieci oraz poszerzanie portfolio produktowego o światowej klasy usługi.
Po połączeniu z ASTER, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych. Połączenie prawne ASTER z UPC Polska, na skutek którego powstała jedna firma, stanowi istotny etap na drodze do pełnej integracji obu podmiotów. Celem integracji jest jak najszybsze zaoferowanie wszystkim klientom Aster usług UPC - interaktywnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu szerokopasmowego, w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s oraz telefonii z konkurencyjnymi taryfami.

Działanie w ramach jednej organizacji uprości ujednolicanie procesów biznesowych oraz łączenie infrastruktury. Usługi UPC oferowane są klientom ASTER stopniowo, wraz z postępującą integracją sieci. Marka Aster będzie nadal obecna na rynku jako część logo integracyjnego jednak sukcesywnie, wraz z postępem integracji zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia, poszczególne działania rozłożone są w czasie, a ich przeważająca część zakończy się jeszcze w 2012 r.

Połączenie UPC i Aster to ważny krok na drodze do konsolidacji rozdrobnionej branży kablowej, która jest konieczna w obliczu rosnącej konkurencji ze strony większych podmiotów, w tym tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, konsolidujących się operatorów alternatywnych i platform satelitarnych. Operatorzy kablowi opierając się wyłącznie na własnych inwestycjach w nowoczesne sieci i usługi, stymulują branżę telekomunikacyjną do konkurencji infrastrukturalnej i w efekcie wpływają na rozwój i kształt rynku. Rezultatem wysokich nakładów sektora kablowego na inwestycje w innowacje jest także wyznaczanie standardów na rynku usług cyfrowych, prędkości internetu i znaczący udział w procesie cyfryzacji.

medianews


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Telewizja kablowa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości